Datum objave: 10. 11. 2023
Ref. št. naročila: JN-1444-23
Predmet naročila: Postavitev električnih polnilnic na lokaciji parkirne hiše SMELT
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k posredovanju oziroma izkazu interesa za sodelovanje pri javnem evidenčnem naročilu »Postavitev električnih polnilnic« na lokaciji PARKIRNA HIŠA SMELT WTC, Dunajska cesta 158, 1000 Ljubljana. Več informacij o javnem naročilu bo naročnik objavil v prihodnjih dneh v razpisni dokumentaciji naročila, ki bo dostopna na naročnikovi spletni strani.
Kratek opis predmetnega javnega naročila: Postavitev do največ 10 polnilnic različnih moči v razponu od 11 kWh do 50 kWh, deloma za namen polnitve električnih službenih vozil naročnika in deloma za uporabo drugih zunanjih uporabnikov parkirne hiše SMELT WTC, Dunajska cesta 158, 1000 Ljubljana.
Zainteresirani ponudniki naj svoj interes posredujejo na elektronski naslov nabava@borzen.si, in sicer do srede, dne 15. 11. 2023 do 11:00 ure.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov janez.zemljak@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do torka, dne 14. 11. 2023 do 11:00 ure.
------------------------------------------
Datum objave: 27. 10. 2023
Ref. št. naročila: JN-1401-23
Predmet naročila: Nakup in postavitev strojne in programske opreme za vzpostavitev »cold standby« okolja
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Nakup in postavitev strojne in programske opreme za vzpostavitev »cold standby« okolja". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 14. 11. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 10. 11. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 6. 10. 2023
Ref. št. naročila: JN-1391-23
Predmet naročila: Strokovna pomoč na področju upravljanja s kadri
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Strokovna pomoč na področju upravljanja s kadri". Predmet naročila vključuje tudi analizo obstoječega stanja ter pripravo poročil in ukrepov za učinkovitejše upravljanje s kadri. Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 13. 10. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 5. 10. 2023
Ref. št. naročila: JN-1373-23
Predmet naročila: Nakup optičnih stikal za priklop diskovnih polj in strežnikov
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Nakup optičnih stikal za priklop diskovnih polj in strežnikov". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 12. 10. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 9. 10. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 4. 9. 2023
Ref. št. naročila: JN-1301-23
Predmet naročila: Varnostni pregled v letu 2023
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila Varnostni pregled v letu 2023". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce/dokazila ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 12. 9. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 11. 9. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 25. 7. 2023
Ref. št. naročila: JN-1323-23
Predmet naročila: Izdelava študije – Splošne smernice za postopek priprave prostorskih aktov za področje proizvodnje energije iz obnovljivih virov energije s poudarkom na energiji iz fotonapetostnih naprav (sonce) in vetrnih proizvodnih naprav
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Izdelava študije – Splošne smernice za postopek priprave prostorskih aktov za področje proizvodnje energije iz obnovljivih virov energije s poudarkom na energiji iz fotonapetostnih naprav (sonce) in vetrnih proizvodnih naprav". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 8. 8. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 4. 8. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 21. 6. 2023
Ref. št. naročila: JN-1316-23
Predmet naročila: Izvedba webinarjev s področja upravljanja z energijo v javnem sektorju, upravljanja z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih in s področja naprav na OVE (načrtovanje, namestitev, ekonomika obratovanja, vzdrževanje in sofinanciranje)
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Izvedba webinarjev s področja upravljanja z energijo v javnem sektorju, upravljanja z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih in s področja naprav na OVE (načrtovanje, namestitev, ekonomika obratovanja, vzdrževanje in sofinanciranje)". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 28. 6. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 26. 6. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 2. 6. 2023
Ref. št. naročila: JN-1291-23
Predmet naročila: Izdelava študije - Analiza stroškov in koristi nadgradnje osnovnega modela neodvisnega agregatorja
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Izdelava študije - Analiza stroškov in koristi nadgradnje osnovnega modela neodvisnega agregatorja". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 28. 6. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 23. 6. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
------------------------------------------
Datum objave: 5. 6. 2023
Ref. št. naročila: JN-1297-23
Predmet naročila: Izvedba konference 'Trajnostna energija lokalno 023'
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Izvedba konference TE lokalno 023". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniku najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Ponudbi je potrebo priložiti tudi okvirni predlog izvedbe konference z vključenim okvirnim terminskim planom in komunikacijskim načrtom.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 16. 6. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 15. 6. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
-----------------------------------------
Datum objave: 5. 6. 2023
Ref. št. naročila: JN-1296-23
Predmet naročila: Realizacija serije risank 'Lepši svet 4'
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Realizacija serije risank Lepši svet 4". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniku najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in obrazce ter izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Ponudbi je potrebno priložiti dva izdelana scenarija in temeljne režijske eksplikacije ter sinopsis, ki se vsebinsko nanaša na izhodišča, navedena v specifikaciji naročila.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 16. 6. 2023 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si. Zahteve za dodatna pojasnila je treba posredovati najkasneje do dne 15. 6. 2023 do 11:00 ure.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 8. 5. 2023
Ref. št. naročila: JN-1268-23
Predmet naročila: Zeleno javno naročanje 2023
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo javnega naročila "Zeleno javno naročanje 2023". Več informacij o javnem naročilu lahko ponudniku najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Ponudbi mora biti priložen tudi okvirni predlog izvedbe predmetnega javnega naročila, z vključeno metodologijo ter terminskim načrtom, predstavitev ponudnika skupaj z vsaj tremi referencami s področja zelenega javnega naročanja in navedbo vsaj enega ustreznega kadra, ki izpolnjuje pogoje, navedene v specifikaciji naročila.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 23. 5. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 6. 3. 2023
Ref. št. naročila: JN-1241-23
Predmet naročila: Izvedba tehniških dni OVE in URE za osnovne šole v šolskem letu 2022/2023 in 2023/2024
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo tehniških dni OVE in URE za osnovne šole v šolskem letu 2022/2023 in 2023/2024. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Ponudbi mora biti priložen tudi okvirni predlog programa s časovnico in opisom posameznih delavnic in predavanj.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 23. 3. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 2. 3. 2023
Ref. št. naročila: JN-1234-23
Predmet naročila: Promocija blagovne znamke Trajnostna energija in pripadajočih vsebin preko Facebook in Youtube kanala ter Google Ads v letu 2023
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo promocije blagovne znamke Trajnostna energija preko FB in YT kanala ter Google Ads v letu 2023. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 10. 3. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 28. 2. 2023
Ref. št. naročila: JN-1218-23
Predmet naročila: Vzpostavitev spletne strani družbe Borzen, d.o.o. skupaj z vzdrževanjem in nadgradnjo za obdobje 4 let
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za vzpostavitev spletne strani naročnika skupaj z vzdrževanjem in nadgradnjo za obdobje 4 let. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Ponudbi morajo biti priloženi še predvideni terminski načrt, predlog/i podobe spletne strani (vstopna stran in minimalno dve tipični podstrani z grafičnimi elementi) in seznam ter okvirni obseg dokumentacije, ki jo bo ponudnik izdelal skupaj s spletno stranjo.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 15. 3. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 23. 2. 2023
Ref. št. naročila: JN-1231-23
Predmet naročila: Usposabljanja strokovnjakov za izvajanje energetskih pregledov v letu 2023
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo usposabljanj strokovnjakov za izvajanje energetskih pregledov v letu 2023. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave/dokazila in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 15. 3. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 22. 2. 2023
Ref. št. naročila: JN-1216-23
Predmet naročila: Storitve grafičnega oblikovanja za obdobje 2 let
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo storitev grafičnega oblikovanja za obdobje 2 let. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki. Skupaj s ponudbo morajo ponudniki oddati tudi predlog oblikovanja letnega poročila družbe Borzen za leto 2022, ki naj zajema tipične notranje strani letnega poročila in naslovnico letnega poročila.
Rok za oddajo ponudbe je do dne 10. 3. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
---------------------------------------------------------------
Datum objave: 20. 1. 2023
Ref. št. naročila: JN-1188-23
Predmet naročila: Vzdrževanje in nadgradnja ATLASA TRAJNOSTNE ENERGIJE za obdobje 4 let
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za vzdrževanje in nadgradnjo ATLASA TRAJNOSTNE ENERGIJE za obdobje 4 let. Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe, izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave in izpolnjen obrazec ponudbenega predračuna v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 25. 1. 2023 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 5. 12. 2022
Ref. št. naročila: JN-1151-22
Predmet naročila: Organizacija službenih potovanj za obdobje enega leta z možnostjo podaljšanja še za eno leto
Vrsta postopka: Evidenčno naročilo (naročilo pod pragom ZJN-3)
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za organizacijo službenih potovanj za obdobje enega (1) leta z možnostjo podaljšanja naročila še za eno (1) leto. Predmet naročila vključuje nakup letalskih vozovnic, organizacijo drugih prevozov, organizacijo namestitvenih aranžmajev, zavarovanje rizika odpovedi in podobno.
Več informacij o samem naročilu lahko ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila.
Ponudba mora vsebovati izpolnjen in parafiran vzorec pogodbe in izpolnjene ter žigosane obrazce/izjave v PDF obliki. Ponudbi morajo biti predložena tudi vsa zahtevana dokazila.
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 21. 12. 2022 do 13.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridržuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 30. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1103-22 (ponovljen postopek zbiranja ponudb)
Predmet naročila: Upravljanje z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik pripraviti:
- Pripravo gradiv na tematiko upravljanje z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih se izvede na enak način in v enaki obliki kot so bila pripravljena gradiva za javni sektor v letih 2020 in 2021 ter v korelaciji oz. skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v energetsko intenzivnih podjetjih;
- Izvedbo usposabljanja kandidatov za pridobitev strokovne kvalifikacije energetski upravljalec v energetsko intenzivnih podjetjih skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v energetsko intenzivnih podjetjih.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati izpolnjen ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izpolnjenimi izjavami, vse v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do petka, dne 8. 7. 2022 do 12.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
Objavljeno dne 7. 7. 2022:
Ponudnike obveščamo, da podaljšujemo rok za oddajo ponudb, in sicer do torka, dne 12. 7. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si. Ponudniki naj pri pripravi ponudbe upoštevajo dodatno pojasnilo naročnika, ki se glasi:
Naročnik pojasnjuje, da izpitno preverjanje ni predmet tega javnega naročila, temveč je predvidena samo izdaja potrdila o udeležbi na usposabljanju. Predmet naročila je, skladno s specifikacijo naročila, posodobitev gradiv skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju in izvedba usposabljanj kandidatov, ki po koncu usposabljanj prejmejo potrdilo o udeležbi.
----------------------------------------------
Datum objave: 30. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1102-22 (ponovljen postopek zbiranja ponudb)
Predmet naročila: Upravljanje z energijo v javnem sektorju 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik pripraviti:
- Posodobitev gradiv na tematiko upravljanje z energijo v javnem sektorju, ki so bila nazadnje posodobljena leta 2021, se izvede v korelaciji oz. skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju;
- Izvedbo usposabljanja kandidatov za pridobitev strokovne kvalifikacije energetski upravljalec v javnem sektorju skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati izpolnjen ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izpolnjenimi izjavami, vse v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do petka, dne 8. 7. 2022 do 12.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
Objavljeno dne 7. 7. 2022:
Spoštovani ponudniki,
spodaj podajamo odgovor na vprašanje, ki ga je v zvezi z javnim naročilom št. JN-1102-22 »Upravljanje z energijo v javnem sektorju 2022« na nas naslovil eden izmed ponudnikov.
VPRAŠANJE
V povezavi z javnim naročilom Upravljanje z energijo v javnem sektorju 2022 (Ref. št. naročila: JN-1102-22) nas zanima v povezavi s prilogami dokumenta Specifikacija naročila v točki 2 in 3 razhajanje v obsegu nalog. V prilogah je predstavljen obseg strokovnih kvalifikacij vključno z izpiti in deloma že predlaganimi predavatelji. Zanima nas, ali v ponudbo vključimo le izvedbo strokovnih webinarjev? Izvedba kvalificiranih usposabljanj z izpitnim preverjanjem znanj zahteva poseben, specifični pristop.
ODGOVOR
Naročnik pojasnjuje, da izpitno preverjanje ni predmet tega javnega naročila, temveč je predvidena samo izdaja potrdila o udeležbi na usposabljanju. Predmet naročila je, skladno s specifikacijo naročila, posodobitev gradiv skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju in izvedba usposabljanj kandidatov, ki po koncu usposabljanj prejmejo potrdilo o udeležbi.
Hkrati ponudnike obveščamo, da podaljšujemo tudi rok za oddajo oziroma morebitno korekcijo ponudb (skladno z zgornjim pojasnilom), in sicer do torka, dne 12. 7. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
----------------------------------------------
Datum objave: 23. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1091-22 (Ponovitev javnega naročila)
Predmet naročila: Promocijska kampanja "Delovni obiski in predstavitve OVE in URE po slovenskih občinah"
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik v letu 2022 pripraviti niz predvidoma petih (5) dogodkov v obliki delovnih obiskov in predstavitev obnovljivih virov energije (OVE) in učinkovite rabe energije (URE) po slovenskih občinah, zato vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izjavami (vse v PDF obliki).
Ponudnik se s pristopom k temu naročilu, z oddajo ponudbe, zaveže tudi k izpolnitvi naslednje navedenih zahtev:
- Prijava oziroma ponudba predstavlja okvirni predlog izvedbe serije dogodkov z vključenim okvirnim terminskim planom in okvirnim komunikacijskim načrtom. Pri pripravi predloga izvajalec upošteva v specifikaciji podana izhodišča.
- Predlog vsebinske zasnove serije dogodkov in njihove celotne organizacije pripravi izvajalec ter ga nato uskladi z naročnikom in skupaj z naročnikovim privoljenjem dokonča vsebino, material, izvajalce – vedno potrjuje naročnik.
- Ponudba naj bo specificirana za primere, ko bo epidemiološka situacija v državi omogočala izvedbo dogodkov v živo v kombinaciji z video prenosom.
- V primeru, da v času izvedbe dogodkov epidemiološka slika ne bo dopuščala izvedbe v živo, se bodo dogodki prestavili na čas, ko bo epidemiološka slika to dopuščala.
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 29. 6. 2022 do 10.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Merilo za izbor je najnižja ponudbena cena.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 23. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1087-22 (Ponovitev javnega naročila)
Predmet naročila: Izvedba strokovne konference v letu 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije - ZURE v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik izvesti strokovno konferenco, ki bo predstavljala nadaljevanje serije konferenc z nazivom Trajnostna energija lokalno, ki smo jih na letnem nivoju pričeli izvajati v letu 2015 in so bile med ciljno publiko odlično sprejete. Tematsko bi nova konferenca predvidoma naslovila izzive lokalne energetike v luči aktualnih dogajanj v družbi, ki vplivajo na energetiko.
Cilj izvedbe strokovne konference je vzbuditi delitev znanj in izkušenj ter krepitev medsebojnega povezovanja omenjenih akterjev v smeri večje informiranosti in ozaveščenosti ter proaktivnih dejanjih na področju obnovljivih virov energije in učinkovite rabe energije.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo strokovne konference v letu 2022.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati parafiran osnutek pogodbe in izpolnjene obrazce (izjave) v PDF obliki. Ponudbeni predračun ponudnik odda na lastnem obrazcu.
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 29. 6. 2022 do 10.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Merilo za izbor ponudbe je ocena prijave (40 točk) in ponudbena cena (60 točk).
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 15. 6. 2022
Predmet naročila: Upravljanje z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik pripraviti:
- Pripravo gradiv na tematiko upravljanje z energijo v energetsko intenzivnih podjetjih se izvede na enak način in v enaki obliki kot so bila pripravljena gradiva za javni sektor v letih 2020 in 2021 ter v korelaciji oz. skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v energetsko intenzivnih podjetjih;
- Izvedbo usposabljanja kandidatov za pridobitev strokovne kvalifikacije energetski upravljalec v energetsko intenzivnih podjetjih skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v energetsko intenzivnih podjetjih.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati izpolnjen ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izpolnjenimi izjavami, vse v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, dne 23. 6. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 15. 6. 2022
Predmet naročila: Upravljanje z energijo v javnem sektorju 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik pripraviti:
- Posodobitev gradiv na tematiko upravljanje z energijo v javnem sektorju, ki so bila nazadnje posodobljena leta 2021, se izvede v korelaciji oz. skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju;
- Izvedbo usposabljanja kandidatov za pridobitev strokovne kvalifikacije energetski upravljalec v javnem sektorju skladno s konceptom usposabljanja za energetskega upravljalca v javnem sektorju.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati izpolnjen ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izpolnjenimi izjavami, vse v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, dne 23. 6. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 13. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1091-22
Predmet naročila: Promocijska kampanja "Delovni obiski in predstavitve OVE in URE po slovenskih občinah"
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik v letu 2022 pripraviti niz predvidoma petih (5) dogodkov v obliki delovnih obiskov in predstavitev obnovljivih virov energije (OVE) in učinkovite rabe energije (URE) po slovenskih občinah, zato vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izjavami (vse v PDF obliki).
Rok za oddajo ponudbe je do torka, dne 21. 6. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Merilo za izbor je najnižja ponudbena cena.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 9. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1094-22
Predmet naročila: Usposabljanja strokovnjakov za izvajanje energetskih pregledov
Zakon o učinkoviti rabi energije (ZURE) v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik pripraviti usposabljanja strokovnjakov za izvajanje energetskih pregledov, skupaj s pripravo gradiv za usposabljanja in organizacijo posveta za strokovnjake za izvajanje energetskih pregledov.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo predmetnega naročila.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati ponudbeni predračun in parafiran osnutek pogodbe, skupaj z izpolnjenimi obrazci v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, dne 16. 6. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Merilo za izbor ponudbe je ocena prijave (40 točk) in ponudbena cena (60 točk).
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 8. 6. 2022
POVABILO PONUDNIKOM k oddaji ponudb za izvedbo javnega naročila "Kontrola plačil prejemnikom podpor Centra za podpore"
Center za podporo pri družbi Borzen d.o.o., ki ima koncesijo za javno gospodarsko službo, na osnovi Odločb Agencije za energijo in na osnovi sklenjenih Pogodb med Borzenom, d.o.o. in prejemniki podpor (udeleženci) obračunava in izplačuje podpore pri proizvodnji električne energije iz obnovljivih virov energije(OVE) in soproizvodnji s toploto z visokim izkoristkom (SPTE).
Konec leta 2021 je bilo v Registru prejemnikov podpor skupaj 3.811 proizvodnih enot, obračun podpor in finančna poravnava pa se je izvajala praviloma mesečno. Plačilo podpor se izvaja na osnovi računa, ki je skladen po cenah iz Odločbe in Pogodbe in količinah proizvedene električne energije s podatki Agencije za energijo/operaterja distribucijskega omrežja.
Predmet predlagane kontrole je preveritev ustreznosti in zakonitosti vseh plačil prejemnikov sredstev Centra za podpore v obdobju 1. 1. 2021 do 31. 1. 2021 (12 mesecev), od tega 10 udeležencem v obdobju od 1. 1. 2020 do 31.12. 2021 (24 mesecev).
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati tudi izpolnjeni in podpisani izjavi v PDF obliki (izjava o varovanju poslovne skrivnosti in izjava ZIntPK).
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, dne 16. 6. 2022 do 12.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 1. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1087-22
Predmet naročila: Izvedba strokovne konference v letu 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije - ZURE v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.«
V tem kontekstu želi naročnik izvesti strokovno konferenco, ki bo predstavljala nadaljevanje serije konferenc z nazivom Trajnostna energija lokalno, ki smo jih na letnem nivoju pričeli izvajati v letu 2015 in so bile med ciljno publiko odlično sprejete. Tematsko bi nova konferenca predvidoma naslovila izzive lokalne energetike v luči aktualnih dogajanj v družbi, ki vplivajo na energetiko.
Cilj izvedbe strokovne konference je vzbuditi delitev znanj in izkušenj ter krepitev medsebojnega povezovanja omenjenih akterjev v smeri večje informiranosti in ozaveščenosti ter proaktivnih dejanjih na področju obnovljivih virov energije in učinkovite rabe energije.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo strokovne konference v letu 2022.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati parafiran osnutek pogodbe in izpolnjene obrazce (izjave) v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do petka, dne 17. 6. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 3. 6. 2022
Ref. št. naročila: JN-1064-22
Predmet naročila: Najem programskega paketa oziroma aplikacije in spletne podpore za elektronsko obdelavo vlog za obdobje 12 mesecev
Naročnik Borzen, operater trga z elektriko, d. o. o., Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana, vabi vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe za oddajo javnega naročila št. JN-1064-22.
Predmet javnega naročila:
NAJEM PROGRAMSKEGA PAKETA OZIROMA APLIKACIJE IN SPLETNE PODPORE ZA ELEKTRONSKO OBDELAVO VLOG ZA CELOTNO POSTOPKOVNO IZVEDBO JAVNEGA POZIVA ZA RAZDELITEV SREDSTEV SKLADA ZA PODNEBNE SPREMEMBE, ZA IZVAJANJE UKREPA ZA SPODBUJANJE OKOLJU PRIJAZNEJŠEGA PREVOZNIŠTVA V CESTNEM PROMETU, SKLADNO Z ODLOKOM O PROGRAMU PORABE SREDSTEV SKLADA ZA PODNEBNE SPREMEMBE ZA LETI 2022 IN 2023 (Uradni list RS, št. 49/22)
Namen naročila:
Namen najema programskega paketa oziroma aplikacije in spletne podpore je priprava celotne spletne podlage za izvedbo javnega poziva za razdelitev nepovratnih sredstev na podlagi točke 2.3.4. Odloka Programu porabe sredstev Sklada za podnebne spremembe za leti 2022 in 2023 (Uradni list RS, št. 49/22) in na podlagi 7. odstavka 18. člena Zakona o spodbujanju rabe obnovljivih virov energije (Uradni list RS, št. 189/21).
Aplikacijo je treba vzpostaviti na način, da bo omogočala celotno postopkovno izvedbo javnega poziva, ki bo služila kot podlaga za sprejem vlog potencialnih vlagateljev, formalno in materialno obravnavo vseh prejetih vlog in obdelavo podatkov, ki bodo služili za izdajo dokončne odločbe. Z vzpostavitvijo aplikacije se bo omogočila objektivna obdelava vseh prejetih vlog, transparenten pregled vrstnega reda vlaganja vlog in zahtevanih priloženih dokazil, kot tudi prilog, na podlagi katerih se bo podala vsebinska odločitev, pogojena z izpolnjevanjem meril in pogojev javnega poziva.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v razpisni dokumentaciji naročila. Ponudba mora vsebovati parafiran vzorec pogodbe in izpolnjene obrazce ter izjave v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do ponedeljka, dne 13. 6. 2022 do 10.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 23. 5. 2022
Ref. št. naročila: JN-1078-22
Predmet naročila: Promocija blagovne znamke Trajnostna energija in pripadajočih vsebin preko Facebook in YouTube kanala v letu 2022
Zakon o učinkoviti rabi energije v prvem odstavku 55. člena navaja, da center za podpore »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.« S promocijo blagovne znamke Trajnostna energija in pripadajočih vsebin na temo učinkovite rabe energije in obnovljivih virov energije, želimo pri javnosti dvigniti raven ozaveščenosti in informiranja na področju trajnostne energije, na ta način pa javnost opolnomočiti pri sprejemanju odločitev v zvezi z energijo.
Borzen si tako prizadeva za čim širše in čim bolj učinkovito izobraževanje ciljnih javnosti o OVE in URE tematikah ter za povečanje prepoznavnosti in obiskanosti portala www.trajnostnaenergija.si. Z ustreznim spletnim oglaševanjem želimo prispevati k uresničevanju tega.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo storitve "Promocija blagovne znamke Trajnostna energija in pripadajočih vsebin preko Facebook in YouTube kanala v letu 2022".
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati parafiran osnutek pogodbe in izpolnjene obrazce (izjave, predračun) v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do torka, dne 31. 5. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 13. 5. 2022
Ref. št. naročila: JN-1073-22
Predmet naročila: Zeleno javno naročanje 2022
Zakon za učinkovito rabo energije v 55. členu nalaga Borzenu kot izvajalcu dejavnosti centra za podpore, da »pripravlja in izvaja programe za informiranje, ozaveščanje in usposabljanje različnih ciljnih skupin o koristih in praktičnih vidikih razvoja in uporabe tehnologij za učinkovito rabo energije in za uporabo obnovljivih virov.« Omenjene programe družba Borzen izvaja v sklopu lastne blagovne znamke Trajnostna energija.
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo storitve "Zeleno javno naročanje 2022" - ZeJN P17: Električne sijalke in svetilke ter razsvetljava v notranjih prostorih.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Rok za izvedbo aktivnosti je najkasneje do 15. 12. 2022. Ponudba mora vsebovati parafiran osnutek pogodbe in izpolnjene obrazce (izjave, predračun) v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do torka, dne 24. 5. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Datum objave: 13. 5. 2022
Ref. št. naročila: JN-1074-22
Predmet naročila: Izvedba raziskave o učinkoviti rabi in obnovljivih virih energije 2022 (REUS 2022)
Zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo raziskave REUS 2022. Vse aktivnosti morajo biti izvedene v letu 2022. Rok za izdelavo raziskave oziroma izvedbo aktivnosti je 25. 11. 2022.
Več informacij o samem naročilu ponudniki najdejo v Specifikaciji naročila. Ponudba mora vsebovati parafirano pogodbo in izpolnjene obrazce (izjave, predračun) v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do torka, dne 24. 5. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
----------------------------------------------
Predmet javnega naročila:
PRIPRAVA KROVNIH USMERITEV ZA PRIPRAVO KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE IN KOMUNIKACIJSKEGA NAČRTA OB VZPOSTAVITVI IN DELOVANJU ENOTNE KONTAKTNE TOČKE (SPOC – »SINGLE POINT OF CONTACT«) ZA POSPEŠITEV PREHODA V TRAJNOSTNO PROIZVODNJO ENERGIJE
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za pripravo krovnih usmeritev za pripravo komunikacijske strategije in komunikacijskega načrta ob vzpostavitvi in delovanju enotne kontaktne točke (SPOC – »Single point of contact«) projekta za pospešitev prehoda v trajnostno proizvodnjo energije.
Namen naročila:
Z uvedbo enotne kontakte točke (SPOC) je namen vzpostaviti neposredno komunikacijo med zainteresirano javnostjo kot potencialnimi investitorji in SPOC, ki usmerja ter podpira investitorje v celotnem delu procesa izvedbe izgradnje kapacitet za OVE. Direktiva EU 2018/2001/EU, katere del je Direktiva za uvedbo Kontaktna točka namreč prinaša vzpostavitev enotne kontaktne točke, ki bo zadolžena poenostavitev, pospešitev in večjo usklajenost upravnih postopkov v zvezi z vlaganje v OVE.
Z vzpostavitvijo SPOC se na povpraševanje investitorjev vzpostavi reaktiven proces, celostne podpore zainteresiranim investitorjem ter hkrati osnova za učinkovitejše doseganje višjih multiplikativnih učinkov zelenega prehoda.
Ker SPOC predstavlja noviteto na področju izgradnje kapacitet za OVE, je ključnega pomena ob vzpostavitvi in delovanju predstavitev njenega delovanja ter njena vloga v sistemu. SPOC bo namreč pomagala uporabnikom/vlagateljem, ki potrebujejo informacije za odločitve pri investicijah v OVE. Poleg tega bo kontaktna točka prispevala k zmanjševanju administrativnih bremen za vlagatelje OVE. Zaradi njene vloge je ključnega pomena, da se predstavijo naloge SPOC točke, kakšna bo njena vloga v Sloveniji in katere storitve bo nudila potencialnim uporabnikom. Tovrstna predstavitev točke mora zajemati komunikacijsko strategijo ter predstavitev v različnih oblikah (npr. novinarske konference, publikacije) ter preko različnih komunikacijskih kanalov (npr. televizijski oglasi, družbeni mediji, OOH).
Obseg naročila:
Cilj naročila je priti do usmeritev za pripravo komunikacijske strategije, ki skozi tri faze opredeli vsebinska izhodišča za kasnejšo pripravo detajlne komunikacijske strategije in komunikacijske podpore SPOC.
-
V prvi fazi je potrebno ugotoviti predvsem specifike, pomembne za delovanje SPOC skozi analizo relevantnih deležnikov in dobrih praks, tako po vsebini kot investicijah ter opredelitev ključnih ciljnih skupin SPOC.
-
Predmet druge faze je priprava krovne komunikacijske strategije z opredelitvijo ključnih komunikacijskih kanalov, predvidenih taktik in predlog komunikacijski aktivnosti.
-
V tretji fazi želimo opredelitev usmeritev komunikacije s predlaganimi kanali, prioritete pri medijskem zakupu ter oceno preliminarnih investicij.
Predlagan pristop k projektu:
Projekt se razdeli v 3 faze:
|
Naziv faze
|
Faza 1
|
Analiza delovanja SPOC in identificiranje ključnih ciljnih skupin, deležnikov ter opredelitev ciljev SPOC
|
Faza 2
|
Priprava usmeritev komunikacijske strategije
|
Faza 3
|
Izdelava krovnega komunikacijskega načrta s preliminarnimi ocenami investicij
|
Aktivnosti posamezne faze:
Faza 1
|
- Seznanitev z delovanjem in specifikami SPOC
- Opredelitev ključnih vsebinskih in poslovnih ciljev SPOC
- Analiza deležnikov, relevantnih za uspešnost SPOC
- Opredelitev ključnih ciljnih skupin (v osnovi investitorji v OVE)
- Analiza dobrih praks podobnih institucij v tujini
|
Faza 2
|
- Krovna analiza relevantnih javnosti in opredelitev specifik posameznih ciljnih skupin
- Opredelitev usmeritev komunikacijskih kanalov (digitalnih, ATL, BTL, PR, ipd.) za nagovarjanje ciljnih skupin
- Priprava opcij taktik v obdobju komuniciranja glede na posamezne cilje
- Nabor usmeritev komunikacijskih aktivnosti
- Priprava usmeritev za pripravo komunikacijske strategije
|
Faza 3
|
- Priprava okvirnega komunikacijskega načrta
- Opredelitev preliminarnega proračuna (razpon potrebnih investicij) komunikacijskih aktivnosti
- Opredelitev možnih medijskih ciljev ter načina spremljanja
|
Pogoji za oddajo ponudbe in ostali elementi povpraševanja:
-
Ponudbi mora biti priložena parafirana pogodba, izjava o lastniški strukturi ponudnika, kot jo določa šesti odstavek 14. člena ZIntPK in izjava o varovanju poslovne skrivnosti.
-
Vsi obrazci morajo biti oddani v .pdf formatu.
-
Izvajalec mora po oddaji naročila podpisati pogodbo v roku 3 dni.
-
Pričetek izvajanja storitve: takoj po prejemu osnutka koncepta/analize vzpostavitve in delovanja enotne kontaktne točke (SPOC) za pospešitev prehoda v trajnostno proizvodnjo energije, ki ga izvajalcu pošlje naročnik.
-
Rok za izvedbo storitve: 30 dni po prejemu zgoraj omenjenega osnutka koncepta/analize.
-
Ponudnik mora v fazi sklenitve pogodbe predložiti tri (3) bianko menice s pooblastilom za izpolnitev v višini 10 % končne pogodbene vrednosti z DDV.
Reference:
Ponudnik je v preteklih sedmih (7) letih opravil vsaj en (1) projekt, vezan na pripravo strategije na področju poslovne strategije, prodaje, razvoja posla, komunikacije, oglaševanja, ali optimizacije marketinških aktivnosti v vrednosti vsaj 15.000,00 EUR brez DDV za podjetje z vsaj 10 zaposlenimi.
Merilo za izbor ponudnika:
Merilo za izbor ponudbe je ekonomsko najugodnejša ponudba.
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, 7. 4. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Dodatna pojasnila v zvezi s povpraševanjem:
Ponudniki lahko dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
-------------------------------
Predmet javnega naročila:
PODPORA PRI VZDRŽEVANJU OPREME, STREŽNIKOV IN INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA OBDOBJE 24 MESECEV
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izvedbo storitve "Podpora pri vzdrževanju opreme, strežnikov in informacijskega sistema za obdobje 24 mesecev".
Naročilo je razdeljeno na dva sklopa, in sicer:
- Sklop I: Strojna in programska oprema,
- Sklop II: Mrežna oprema.
Sklopa se oddajata posamično; ponudniki lahko oddajo ponudbo samo za en sklop.
Ponudniki lahko najdejo več informacij v razpisni dokumentaciji in specifikaciji naročila, kjer so zbrani tudi vsi ostali dokumenti in dodatne informacije o naročilu. Ponudba mora vsebovati parafirano pogodbo in izpolnjene obrazce v PDF obliki.
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 6. 4. 2022 do 11.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
-------------------------------
IZDELAVA ŠTUDIJE "Model ekonomike elektrarne in hranilnika električne energije v kontekstu mehanizma samooskrbe po novi energetski zakonodaji"
Vse zainteresirane ponudnike vabimo k oddaji ponudbe za izdelavo študije v okviru projekta NEDO-Fleks "Model ekonomike elektrarne in hranilnika električne energije v kontekstu mehanizma samooskrbe po novi energetski zakonodaji".
Ponudniki lahko najdejo več informacij v Specifikaciji naročila, kjer so zbrani tudi vsi ostali dokumenti. Ponudba mora vsebovati parafirano pogodbo in izpolnjene obrazce v PDF obliki.
Študija mora biti zaključena najkasneje do 30. 4. 2022.
Rok za oddajo ponudbe je do četrtka, dne 17. 3. 2022 do 11. ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Ponudniki, ki imajo dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom, naj jih pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo ceno brez DDV.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
-------------------------------
Predmet javnega naročila:
PRIPRAVA KONCEPTA VZPOSTAVITVE IN DELOVANJA KONTAKTNE TOČKE (KT) OZIROMA SINGLE POINT OF CONTACT (SPOC) ZA POSPEŠITEV PREHODA V TRAJNOSTNO PROIZVODNJO ENERGIJE
Namen naročila:
Namen projekta je pripraviti celoten koncept vzpostavitve in delovanja Kontaktne točke (v nadaljevanju KT) za pospešitev prehoda v trajnostno proizvodnjo energije v Sloveniji na način in pod pogoji, kot jih določa 51. člen Zakona o spodbujanju rabe obnovljivih virov energije (Uradni list RS, št. 121/21 in 189/21).
Vzpostavitev t.i. SPOC točk je potrebno vzpostaviti na način, da pokriva celotno Slovenijo oziroma zagotavlja regionalno pokritost delovanja in podpore. Razlog za vzpostavitev SPOC je v težavnosti pridobivanja dovoljenj in dolgotrajnost upravnih postopkov, ki predstavljajo eno izmed največjih ovir pri izvedbi potrebni investicij s strani tako fizičnih oseb, kot podjetij. Z vzpostavitvijo KT se omogoči direktna komunikacija med zainteresirano javnostjo kot potencialnimi investitorji in KT, ki usmerja ter podpira investitorje v celotnem procesu izvedbe izgradnje kapacitet za OVE. Podlaga za izvedbo projekta je Nova direktiva EU 2018/2001/EU, katere del je Direktiva za uvedbo Kontaktne točke oziroma SPOC, ki bo zadolžena poenostavitev, pospešitev in večjo usklajenost upravnih postopkov v zvezi z vlaganje v OVE.
Obseg naročila:
Znotraj projekta je potrebno zajeti sledeče tematike:
-
Krovni pregled trenutne problematike pridobivanja dovoljenj in upravnih postopkov na področju vlaganja v OVE;
-
Opredelitev koncepta KT kot rešitve, predlagane znotraj direktive EU;
-
Opredelitev usmeritev delovanja in prednosti delovanja KT, njene vizije, poslanstva in ciljev;
-
Predstaviti vlogo izvajalca pri vzpostavitvi in upravljanju KT;
-
Opredelitev ciljnega stanja regionalne pokritosti KT;
-
Priprava okvirnega investicijskega in akcijskega načrta za izvedbo vzpostavitve KT;
-
Pripraviti predloge za nadgradnjo KT izven okvirjev direktiv EU, v kolikor bi takšna nadgradnja bila primerna za izboljšanje delovanja glede na specifike Republike Slovenije.
Predlagan pristop k projektu:
Projekt se razdeli v 4 faze:
Faza
|
Opis
|
Faza 1
|
Pregled trenutnega stanja in izzivov na področju vlaganja v OVE
|
Faza 2
|
Priprava koncepta KT v skladu z direktivami EU in njenimi cilji
|
Faza 3
|
Opredelitev načina vzpostavitve, nalog in operativnega delovanja KT ter priprava finančnega načrta za obdobje 2022 - 2025
|
Faza 4
|
Priprava implementacijskega načrta za vzpostavitev KT
|
Aktivnosti znotraj posamezne faze so naslednje:
Faza 1
|
-
Pregled trenutnega stanja na področju energetike in investicij v OVE
-
Opredelitev izzivov, ki omejujejo hitrost izvedbe investicij v OVE
-
Identifikacija ekosistema deležnikov pri investicijah v OVE
-
Analiza relevantnih direktiv EU, ki se nanašajo na tematiko vzpostavitve SPOC
-
Pregled ciljev EUR in Slovenije pri pridobivanju energije iz OVE
|
Faza 2
|
-
Opredelitev koncepta kontaktne točke, oziroma SPOC
-
Opredelitev ključnih organizacijskih specifik SPOC
-
Priprava strategije, vizije in poslanstva SPOC
-
Opredelitev procesov delovanja SPOC
-
Analiza potrebne lokacijske prisotnosti SPOC
-
Preveritev koncepta z direktivami EU
|
Faza 3
|
-
Priprava načina in aktivnosti vzpostavitve SPOC
-
Opredelitev končne organizacijske strukture in alokacija procesov na organizacijsko strukturo
-
Opredelitev potrebnih delovnih mest znotraj organizacije in potrebnih resursov ter kadrovski načrt za obdobje 2022 - 2025
-
Priprava predlogov za nadgradnjo delovanja SPOC izven okvirjev direktive EU, ki bi glede na specifike Slovenije še dodatno izboljšala delovanje SPOC
-
Končni predlog regionalne pokritosti SPOC
-
Priprava koncepta potrebnih IT orodij za izvajanje ključnih nalog SPOC
-
Priprava ocene potrebnih finančnega načrta za potrebe KT za obdobje 2022 – 2025, ločeno s stroški dela, stroški materiala, stroški storitev, stroški amortizacije ter oceno stroškov investicijskih vlaganj za to obdobje;
-
Opredelitev stanja pred in po vzpostavitvi SPOC za ključne deležnike in investitorje v OVE
|
Faza 4
|
-
Priprava aktivnosti za izvedbe vzpostavitve in kasnejšega rednega delovanja KT
-
Opredelitev časovnice izvedbe posameznih aktivnosti
-
Dodelitev odgovornosti za izvedbo aktivnosti po RACI matriki
-
Priprava alokacije virov za posamezne faze izvedbe, oziroma posamezne aktivnosti implementacijskega načrta
-
Priprava končnega finančnega načrta z obrazložitvami za leto 2022 ter za obdobje 2022 - 2025
-
Priprava končnega gradiva, predstavitev vodstvu, Revizijski komisiji Nadzornega sveta ter Nadzornemu svetu družbe
|
Pogoji za oddajo ponudbe in ostali elementi povpraševanja:
Merilo za izbor ponudnika:
Merilo za izbor ponudbe je ekonomsko najugodnejša ponudba. Upoštevala se bodo naslednja merila in ponderji:
-
40 točk: cena (formula: najnižja cena/ponujena cena * 40 točk, pri čemer cena v nobenem primeru ne sme preseči mejne vrednosti za uporabo ZJN-3 na infrastrukturnem področju za javno naročilo storitev);
-
40 točk: hitrost izdelave koncepta (ponudnik, ki izdela analizo v roku do vključno 30 dni po podpisu pogodbe, prejme 40 točk, za vsak nadaljnji dan pa sorazmerno manj točk);
-
20 točk: reference s področja priprave analiz (ponudnik mora ponudbi priložiti vsaj dve referenci, vezani na zasnovo organizacije, reorganizacije, vzpostavitev procesov, optimizacijo procesov ali priprave strategije podjetja v zadnjih petih letih pred rokom za oddajo ponudb).
Rok za oddajo ponudbe je do srede, dne 9. 3. 2022 do 12.00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Dodatna pojasnila v zvezi s povpraševanjem:
Ponudniki lahko dodatna vprašanja v zvezi s tem povabilom pošljejo na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Naročnik si pridružuje pravico, da javnega naročila ne odda.
-------------------------------