Si želiš postati del ustvarjalnega tima s katerim bi soustvarjal delovno okolje? Komaj čakaš novih izkušenj, izzivov ter osebnega in strokovnega razvoja? V svojo ekipo vabimo strokovno, znanja željno osebo, da se nam pridruži kot:
Strokovni sodelavec za administracijo ž/m
Iščemo nekoga, ki bo:
- Natančno in kakovostno opravljal operativne aktivnosti;
- Skrbel za pripravo poslovne dokumentacije in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje;
- Podpora kadrovskem procesu in procesu javnega naročanja;
- Nadomeščal poslovno sekretarko v času njene odsotnosti;
- Po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti;
- Sodeloval na projektih podjetja ter
- pripravljen na timsko delo.
Kaj pričakujemo:
- Vsaj VI. stopnja izobrazba družboslovne, naravoslovne ali druge ustrezne smeri in vsaj eno (1) leto delovnih izkušenj iz področja dela,
- Alternativa: vsaj V stopnja izobrazbe družboslovne, naravoslovne ali druge ustrezne smeri in vsaj tri (3) leto delovnih izkušenj iz področja dela.
- Poznavanje trendov z področja zakonodaje.
- Kakovostno in pravočasno zagotavljanje administrativne podpore dejavnosti družbe.
- Delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.
- Znanje in skrb za urejenost s področja upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom.
- Uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov.
- Znanje tujih jezikov: en tuj jezik - angleščina, stopnja B2.
- Skrbno, odgovorno in samostojno opravljanje administrativno tehničnih oz. podpornih delovnih nalog/aktivnosti.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- Ustvarjalno in stimulativno delovno okolje;
- Možnost strokovnega in osebnega razvoja;
- Gibljiv delovni čas;
- Postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do petka, 14. maja 2021 na elektronski naslovkadri@borzen.si.
Categories: | Tags: | Comments:
(0) | View Count: (684) |
Return